poniedziałek, 18 grudnia 2017

ŚWIĄTECZNIE W SZMARAGDACH I TURKUSACH

Cześć wszystkim!
Ostatnio używam papierów Kaisercraft-z tekturkami |I-Kropka" są najlepsze na świąteczne kartki!

Hello evryone!
Last time I used to work with Kaisercraft papers-with the chipboards from "I-Kropka" there are the  best for Christmas cards! 


Jako pierwszą przedstawiam karteczkę z jeleniem
As a first is the project is the christmas cards with deer



użyłam:/ I used:


https://i-kropka.com.pl/pl/p/Mrozem-malowane-ramka-duza-z-reniferem/2310

Druga kartka to piękna, świąteczna Matka Boska z Dzieciątkiem:
The second is the Holy Mother with a child:




Użyłam:/ I used:



Trzecia kartka to kompozycja świąteczno-kwiatowa
The third card is the chrismas-floral compozition




Użyłam:/I used:



I ostatnia-z moją ukochaną Gorjusską:
And the last one-with my favorite Gorjuss:




Użyłam:/I used: 



To chyba moje ostatnie świąteczne prace w tym roku...Już nie mogę się doczekać kolejnych świąt! A wy?
There are my last christmas cards in this year...I can't wait the next Christmas! And you?

pozdrawiam świątecznie:
with christmas greetengs:


1 komentarz: