czwartek, 4 sierpnia 2016

layouts by Marina Gridasova

Hello ladies! It's Marina here today and my firstpost for this term))) I really happy to be in this DT again)))
So today I wold like to share with you my layouts. Let's see?
The first one is an autumn LO

Cześć dziewczyny. Tutaj Marina z pierwszym postem w tym półroczu))) Jestem bardzo szczęśliwa, że mogę znowu być w tym DT)))
Więc dziś chciałabym się z Wami podzielić moimi layoutami. Zobaczymy?
Pierwsza praca to jesienne LO


 a few close-ups:

kilka zbliżeń:

 


 here I used the following items:

w tym projekcie użyłam następujących produktów:
Atrium - ramka duża owalna Atrium - ramka duża owalna 
 Mandallo - ornament małyMandallo - ornament mały
  W jesieni - liście i żołędzie W jesieni - liście i żołędzie  
W jesieni - trzy listki W jesieni - trzy listki  

The next layouts are about my vacations in different places from worldwide.
For example this photo was taken in Turkey. And here I used a little mixed-media - just add stamps and gesso and you got something intresting)))) 

Kolejny layout jest o mnie i moich wakacjach w różnych miejscach dookoła świata.
Na przykład to zdjęcie zostało zrobione w turcji. Tutaj użyłam trochę mix-media - dodałam stemple i gesso i wyszło coś interesującego)))


 details:

szczegóły:





I used these chippies: 

wykorzystałam tekturki:
 

Podróże - aparaty - mini 9szt. Podróże - aparaty - mini 9szt.  
Gwiazdki z nieba - gwiazdkii średnie 20szt Gwiazdki z nieba - gwiazdkii średnie 20szt
Drobne elementy - strzałki offsetowe - duży arkusz Drobne elementy - strzałki offsetowe - duży arkusz  
Zębatki - zębatki zestaw #2 Zębatki - zębatki zestaw #2
Retro - klisza foto taśma - małe 2 szt. Retro - klisza foto taśma - małe 2 szt.   


And this photo was taken in Paris - and you can see how different these projects are.

A to zdjęcie zostało zrobione w Paryżu - i teraz widać jak różne są moje projekty.

 a few details:

kilka szczegółów:



here were used the next products:

tutaj użyłam następujących produktów:

 Retro - klisza foto taśma - małe 2 szt. Retro - klisza foto taśma - małe 2 szt.     
Drobne elementy - strzałki offsetowe - duży arkusz Drobne elementy - strzałki offsetowe - duży arkusz  
Gwiazdki z nieba - gwiazdki małe 100szt. Gwiazdki z nieba - gwiazdki małe 100szt.  
Gwiazdki z nieba - gwiazdkii średnie 20szt Gwiazdki z nieba - gwiazdkii średnie 20szt  
Drobne elementy - trójkąciki w arkuszu Drobne elementy - trójkąciki w arkuszu  

And the last layout is about my ocean vacation 

I ostatni layout przedstawia moje wakacje nad oceanem.
 



I cut clouds from our Mandallo - ornamen
several details:

Chmurki wycięłam z tekturki Mandallo - ornament.
Kilka szczegółów:





Here I added:

tutaj użyłam:

Podróże - aparaty - mini 9szt. Podróże - aparaty - mini 9szt.  
  Mandallo - ornament małyMandallo - ornament mały 
Podróże - nad morzem - dumny żaglowiec Podróże - nad morzem - dumny żaglowiec  

Hope I can inspire you to make something wonderful with our chipboards!

Have a great day,
Marina.

Mam nadzieję, że zainspirowałam was do stworzenia czegoś cudownego z naszymi tekturkami.

Miłego dnia
Marina.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz