sobota, 12 września 2015

Gościnna Projektantka / Guest Designer - Katarzyna Przygoda (Aditu)



Witam wszystkich, nazywam się Kasia, w świecie craftowym znana pod nickiem Aditu. Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się parę lat temu, ale ciągle się uczę. Od niedawna zaczynam poznawać tajniki prac z mediami, wyrażać siebie w Journalingu, oraz tworzyć bardziej złożone Layouty. Tworzę w różnych stylach, w zależności od nastroju i inspiracji.

Hello everyone, my name is Kasia, known under the nickname Aditu. My adventure with scrapbooking began a few years ago, but I'm still learning. Since recently I've started to discover the secrets of work with the media to express themselves in journaling and create more complex layouts. I create in different styles, depending on my mood and inspiration.


Wakacyjny Layout / Summer Layout
Dziś chciałabym wam przedstawić wakacyjny Layout w pastelowych odcieniach turkusu i beżu. Na piękny papier z Galerii Papieru nałożyłam pastę strukturalną, którą wcześniej wymieszałam z odpowiednimi odcieniami farb akrylowych. Tworząc Layouty zawsze sięgam po tekturowe ozdoby takie jak narożniki, ramki czy wszelakiego typu szlaczki. Dodatki te pięknie ozdabiają sam LO i genialnie uwidaczniają zdjęcia. Do uzyskania morskiego klimatu wykorzystałam wspaniałe tekturki konika morskiego i muszelki. Mam nadzieje że spodobał wam się mój LO i przywołał wakacyjne wspomnienia.

Today I would like to present to you my summer Layout in pastel shades of turquoise and beige. The beautiful paper from Galeria Papieru was a base on which I put on structural paste, which was previously mixed with appropriate shades of acrylic paint. While creating layouts I always reach for the cardboard decorations such as corners, borders and ornaments of all types. These additives are beautifully decorated with the same LO and brilliantly highlight the picture. To obtain a maritime climate I used great chipboard seahorse and shells. I hope you have enjoyed my LO which called holiday memories.


Do pracy użyłam/I've used:









Mix-mediowy blejtram

Drugą pracą jest mój pierwszy mix mediowy blejtram, który posłuży jako oznakowanie schowka na klucze. Całość ma wymiar 20x20 cm i utrzymana jest w stylu shabby chic. Do otrzymania faktury tła użyłam pogniecioną starą gazetę, oraz literki wycięte z wykrojnika i Washi Tape. Główną ozdobą są wspaniałe ramki z serii Madame, które idealnie podkreślają styl i tworzą efekt przestrzenny. Jak na pierwsze podejście wyszło całkiem nieźle :) Zawiśnie niedaleko drzwi nad haczykami na klucze.

The second work is my first mix media canvas that will serve as a record label for keys. It has a dimension of 20x20 cm and is maintained in a shabby chic style. To receive textured background I used a crumpled old newspaper and letters cut out with the die and Washi Tape. My main ornament is the great frame of a series of madame, that perfectly highlight the style and create the surround effect. As the first approach came out pretty good :) will be hung near the door on the hook for keys.









Optymistyczne LO/Optimistic Layout

Kolejną pracą jest kolorowy i bardzo optymistyczny LO ze zdjęciem śmiesznej karocy. Tu też wykorzystałam wspaniałe ramki z serii Madam a do tego pokolorowane akwarelami motylki i skrzydła ważki, którym błyszczący efekt dodaje grubo nałożone glossy accent.

Another work is colorful and very optimistic LO with a picture of funny carriage. Here, too, I used a great frame of a series of Madam and watercolors to colored butterfly and dragonfly wings, which adds a glossy effect imposed glossy thick accent.


Do pracy użyłam/I've used:












Urodzinowa karteczka/Birthday card

Na koniec równie kolorowa kartka urodzinowa z przepiękną delikatną ramką z serii Madame.

And last but not least - birthday card with beautiful and delicate frame from Madame Collection.

Do pracy użyłam/I've used:






Pozdrawiam Serdecznie,
Kasia- Aditu

Odwiedźcie koniecznie Kasi bloga! Be sure to visit Kasia'a blog!

4 komentarze:

  1. Jeszcze raz bardzo dziękuję za możliwość goszczenia na iKropkowym blogu :) i za wspaniałą współprace :) Mam nadzieje że moje prace przypadły Wam do Gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle niezwykle :) Kasiu super!

    OdpowiedzUsuń