piątek, 7 sierpnia 2015

A tag and a cover for a baby boy album

Hello ladies!
It's Marina here today and want to share with you my new creations.
the first one is a cover for a newborn album, which is coming soon, promise )))) unfortunately I don't have a boy-themed chipbords and embellishments, but if you can dream it - you can do it)))) so I used I-Kropka chipboards that I had - different butterflies, stars, hearts and tiltles
so here it is

Witam Panie !
Dziś Marina z tej strony. Chcę Wam pokazać moje nowe projekty. Pierwszy to okładka na noworodkowy albym, który będzie już niedługo, obiecuję. Okazało się, że nie mam żadnych tekturek chłopięcych oraz elementów, ale jeśli się o czymś marzy to się to dostanie. Więc użyłam tekturek I KROPKA takich jak miałam - różnych motyli, gwiazdki, serduszka oraz napis. I oto jest . 


details/detale :


And the second one is a tag-compliment for this album
Kolejna praca to tag do tego albumu.

details/detale :


chipboards I used here/ Tekturki których użyłam:
Serca - serduszka małe - 80 sztuk 
Gwiazdki z nieba - gwiazdkii średnie 20szt 
LP - rama #2 mała owal 
Zwierzęta - motyle ćmy - 20 sztuk 
Dziecięce - banerki Boy & Girl - duży arkusz 

have a great day, Miłego dnia Marina

1 komentarz: