środa, 25 marca 2015

Sweet Memories by Padoriaa

Hello :) Today is my turn to inspired you :) This time I made 3 projects where dominant is one sheet of paper. The first is my private notebook. I'm the waitress so I will use it this summer to write all orders :) 

Hej. Dziś moja kolej inspiracji dla Was. Tym razem przygotowałam 3 projekty gdzie dominuje jeden arkusz papieru. Pierwszym projektem jest mój osobisty notes. Jestem kelnerką i będę go używała latem do zapisywania zamówień.



Card in the vintage style for the Mother's Day. I love to use I Kropka chipboard in this type of project. 
You could see it many many times - have a look today as well :

Kartka w stylu vinage z okazji Dnia Mamy. Uwielbiam tekturki I Kropka w takich projektach. 
Widzieliście już ten styl kilka razy - zobaczcie i dziś :



Using back side of dominant sheet of paper I got card in the totally different style. 

Używając drugiej strony dominującego papieru uzyskałam kartkę w zupełnie innym stylu :



I used/ Użyłam :

  

Miłego dnia :) Have a nice day :)


4 komentarze:

  1. Wszystkie prace cudne, ale notes przecudny, goście padną jak zobaczą, w czym zapisujesz zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heheh :) w zeszłym roku robiłam Menu i goście chcieli je kupić więc może i tak być :) Dziękuje ślicznie za opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki, bez wyjątku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń