poniedziałek, 15 września 2014

Think Pink !

Hej ! 

Hello everyone!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać wesołego, różowego scrapa :) Layout składa się nie tylko z tekturek, między innymi tych serduszek, ale też z tekturki, w której owe serduszka się znajdowały :) Poza tym znalazły się też mniejsze serduszka, cudowne ptaszki, które potuszowałam, a także przeurocze motylki, które moim zdaniem dodają pracy uroku :) Miejsce dla siebie znalazły także tekturkowe gwiazdki :)

Today I want to show you funny, pink layout :) Layout, except chipboard, like this cute hearts, includes also rectangle, where this hearts was contained. Also in this project you can see little hearts, lovely birds which I coloured with inks and cute butterflies, which in my opinion add a little charm to this work. :) There was enough space for this stars :)


Trochę detali / Some details:







Moim drugim projektem jest zabawna kartka, trochę związana z obecną sytuacją polityczną w kraju. Nadała ona tor moim myślom, stąd też gdy po raz kolejny spojrzałam na te przeurocze jabłka, byłam już pewna co z nich powstanie :) Dodałam także tego cudownego liska, gdyż wydawał mi się idealnie pasujący, a także strzałeczkę :) 

My second project is card, which is a little associated with the current political situation in our country. There was my first thought after I looked again at those sweet apples. :) I add also wonderful fox, I think that he fits to this card and an arrow.





Mam nadzieję, że projekty Wam się spodobają ! 
Życzę więc wszystkim miłego poniedziałku :) 
Sajcia :) 

I hope that you like my inspirations :) 
I wish you all nice monday ! 
Sajcia :) 

DT I-KROPKA

2 komentarze:

  1. Świetne obie prace. Ta z nawolaniem do jedzenia jabłek genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń