wtorek, 29 lipca 2014

More layouts by Olya Kotlyarova )

Witajcie scrapbookerki
Dziś chcę wam pokazać moje najnowsze LO i wprowadzić Was do mojej rodziny.

To jest moja słodka córeczka;) Na tym zdjęciu ma tylko miesiąc. Użyłam wspaniałego zestawu tekturek malutkich gwiazdek. Tak, użyłam ich wiele na tle - to był pomysł, aby tło było proste i kolorowe na tym zdjęciu.
 
Hello, scrapbookers! 

Today I want to show you my newest layouts and introduce you to my family :)

This is my sweet daugther :) She's only 1 month old on this photo.
I used wonderfull set of chipboard with tiny stars. Ye, I've used a lot of them for background - that was an idea to make simple and colorfull background for this photo.

 
Pomalowałam gwiazdki gelatosami i niektóre plamy również.

I painted stars with gelatos and also made some splashes


Zrobiłam wideo, mam nadzieję że wam się podoba

I made a video and hope you'll like it!


Do następnego projektu wybrałam zestaw strzałek oraz tekturkowe słońce.

For the second project I choise arrows set and cute sun
chipboard




I jeszcze jedno wideo ode mnie

And one more video from me ;)


Miłego dnia!
Have a nice day!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz