czwartek, 19 czerwca 2014

Morskie opowieści i kurs na muszelki

Witajcie w czwartek :) Zmęczona i zniecierpliwiona oczekiwaniem na wakacje, zrobiłam album, który zostanie wypełniony później zdjęciami. Wykorzystałam tu bazę albumową i piękne (cudowne!!) tekturki o morskiej tematyce, które można nabyć w większym i mniejszych zestawach. Jest tu także ramka z kolekcji Mandallo.
Użyłam papierów i badzika z nowej kolekcji UHK, a także niebieskiego papieru z kolekcji PasteLove

 
 
 
 
 
Na albumie zauważycie śliczne muszelki z tego zestawu. Nadałam im perłowego połysku, żeby upodobnić je do prawdziwych muszli. Poniżej kurs:

Potrzebujemy:
  • perełek w płynie - tutaj pastelowy niebieski oraz różowy
Wykonanie:
  • nakładamy niewielką kroplę płynnego preparatu
  • rozcieramy (ja - palcem, gąbka na pewno wchłonie odrobinę preparatu)
  • gotowe! Po wyschnięciu możemy nalepiać.
 
 
Te same produkty - papiery oraz tekturki - wykorzystałam do zrobienia kartek w morskim klimacie. Pozdrawiam Was serdecznie :)

 
 
 
 

2 komentarze: