środa, 30 kwietnia 2014

Urodzinowo

Witajcie :)

Czy wiecie że w I Kropce możecie zamówić indywidualne napisy?

Ja tak właśnie zrobiłam.
Napisałam do Marty i mam spersonalizowane napisy.

/ a to jeszcze nie koniec - w następnych inspiracjach pokażę więcej ich zastosowania /

Na dzisiaj przygotowałam urodzinowy komplet - kartka w pudełku.

Zastosowałam papiery UHK - dostępne w naszym sklepiku.
Główna ozdoba to napis zeembossingowany czarnym pudrem i cudowna ramka mandala,
którą poddałam embossingowi przy użyciu turkusowego pudru. 
Oczywiście nie mogło zabraknąć moich ulubionych małych motylków.

Druga moja propozycja to prosta karteczka wykonana z pastelowych UHKów.
Tak, tak - kupując u nas tekturki możecie się zaopatrzyć w takie papierki :)
Główną ozdobę kartki stanowi dekor koliber w kwiatach. Pokolorowałam ją mgiełkami perłowymi.
No i dodałam odrobinę maleńkich motylków.

Życzę Wam udanego długiego weekendu.

Pozdrawiam - Alexandra


1 komentarz: