wtorek, 11 marca 2014

Pastelowa kartka i energetyczna zawieszka


Witajcie Kochani!
Przygotowałam na dzisiaj pastelową, delikatną kartkę urodzinową z pudełkiem w komplecie. Połączyłam papier z Galerii Papieru z ikropkowym.



 Główną ozdobą kartki jest przepiękna ramka - mandala. Ramkę pocieniowałam fioletowym tuszem i kredką akwarelową, uzyskując delikatne przejścia kolorystyczne.

Na pudełku oprócz kwiatka z papieru czerpanego, umieściłam ornament z kolekcji Manadallo.

W ramach inspiracji na nasze wyzwanie "Energetycznie i kwieciście" przygotowałam zawieszkę, w tropikalnych kolorach. Sięgnęłam po uroczy dekor z kolibrem i potraktowałam go mediami, głównie tuszami Distress. Dodałam też motylki małe i średnie, które uwielbiam.




Pozdrawiam Was serdecznie i wiosennie :)


2 komentarze:

  1. Śliczne prace, zawieszka mnie powaliła - super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna karteczka, ramka mandala przecudna!

    OdpowiedzUsuń