środa, 5 marca 2014

Kartkowe komplety

Witajcie!

Dzisiaj pokażę Wam komplety kartkowe.

Pierwszy komplet dla Kogoś Bliskiego.
Jest to kartka + pudełko na urodzinowy drobiazg.
Praca jest liftem kartki Enczy. Więcej możecie przeczytać tutaj.

Cały komplet wykonałam na absolutnie cudownych papierach PasteLove 01.
Całość postemplowana, potuszowana. Jako dodatek występują tu małe motylki i zawijaski.
Na pudełku głównym akcentem dwóch ścianek są duże ornamenty OWLove -
potuszowane i potraktowane crackle accent'em.


Drugi mój komplet to kartka z wywiniętym rogiem w pudełku.
Całość wykonana z kolekcji PasteLove.
Przy kompozycji kwiatowej towarzyszą mi małe motylki, małe serduszka i zawijaski.

Praca powstała w ramach moich comiesięcznych zmagań z Dziewczętami,
podczas których pracujemy na tych samych zestawach.
Jeżeli jesteście ciekawi jak pozostałe Trzy Kobietki
poradziły sobie z tym zestawem to zapraszam tutaj.

I ostatnia praca na dziś to moja próba zmierzenia się z liftem Cynki.
Szczegóły tutaj!
A moim dzisiejszym celem jest pokazanie wspaniałości papieru Pastelove 01
i jego podatności na perłowe kolorowe mgiełki.
Tutaj papier potraktowany został czteroma kolorami mgiełek i absolutnie nic się z nim nie dzieje.
A popatrzcie jak się cudownie mieni.


Dziękuję Wam za uwagę i zachęcam do eksperymentowania z mediami na bazie I Kropkowych produktów.
Wspaniałego, słonecznego przedwiośnia Wam życzę!

Pozdrawiam ciepło - Alexandra


1 komentarz:

  1. Śliczne prace, najbardziej zauroczył mnie pierwszy komplet- świetne połączenie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń