wtorek, 25 marca 2014

Coś na Roczek i I Komunię św.


Witajcie! :)
Jak widać zainspirowałam się warsztatami prowadzonymi przez Enczę i wykonałam własny parawanik. Jednak zamiast zdjęć, wykorzystałam ikropkowe tekturki i powstała kartka z okazji pierwszych urodzin pewnej damy. Do delikatnych, dziewczęcych prac polecam papier z zimowej kolekcji, ma piękny różowy kolor, który idealnie łączy się z fioletami.


Dodałam kilka tekturek, w tym tego uroczego konika, rowerek oraz sympatycznego kotka, nie mogło zabraknąć również mini serduszek i motylków . Dla podkreślenia okazji nakleiłam cyferkę.




Drugą pracą przygotowaną na dzisiaj, jest kartka z okazji Pierwszej Komunii Świętej. Sięgnęłam po delikatną ramkę z konwaliami, wewnątrz której umieściłam hostię i księgę. Kartka utrzymana jest w uniwersalnej kolorystyce. Sprawdziłaby się zarówno dla chłopca jak i dla dziewczynki, a to za sprawą papierów z Galerii Papieru i UHK.





Dziękuję za uwagę :)

4 komentarze:

  1. Śliczne prace :) Parawanik boski zwłaszcza z moim ulubionym kociakiem :) Karteczka przepiękna, delikatna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Parawanik to prawdziwy słodziak! widzę, że nie tylko ja nie użyłam fotek ;P (bo nie miałam); kartka przepiękna, tak bogata, a jednocześnie delikatna - chyab za sprawa pastelowych kolorów :)) baaaardzo lubię Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam! :)
    Kasiak - kotek jest mega słodki i też bardzo go lubię :)
    Joolaa - ja miałam zostawić puste miejsca na zdjęcia, bo parawanik zrobiłam na prezent i obawiałam się, że obdarowanej mamie będzie ciężko znaleźć tak malutkie zdjęcia, dlatego dałam tekturki. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie prace są piękne, ale parawanik uważam za zjawiskowy! Cudnie dobrane kolory i elementy!

    OdpowiedzUsuń