sobota, 15 lutego 2014

Gość w Ikropce- Olya


Witam Was ciepło!
Poprzez fb profil dotarłam do przemiłej, skromnej i bardzo utalentowanej scraperki w Galway. Udało nam się spotkać i jestem zachwycona osobą Olyi, mam nadzieję, że znalzłam koleżankę do wspólnego scrapowania. Pokazałam prace Olyi - Szefowej Marcie i tak oto Olya gości dzisiaj na IKropkowym blogu:
 
Oto parę słów, które  Olya sama chciała  powiedzieć Wam o sobie :


 Hello, everyone! I’m happy to meet all of you!
My name is Olga and I am from Ukraine. However, currently I live in Ireland and explore this new for me country. Besides being Ukrainian, I’m a mother, a wife and, of course, I’m a Scrapoholic J Three years ago I fell in love with scrapbooking and our relations become stronger every day! My greatest passion is cardmaking and I’m absolutely incapable in making layouts J. But nothing is impossible and I try to learn something new every day. Thank Ikropka and Marta for invitation to create with you! That’s a big honor and pleasure for me! Good luck everyone and have lots of inspiration every day! 


Popatrzcie, jakie prace wykonała Olya, używając produktów IKropki:



 




Pozdrawiam Was serdecznie w imieniu Olyi :). Więcej jej prac znajdziecie tu:


Asica

3 komentarze: